santi
New Member
|
Post by santi on Feb 8, 2015 9:30:00 GMT
Ajattelin tehä tämmösen keskustelun ku "TOIVEITA", koska mieleen on tullut pari juttua, mitä vois Rasassa olla. Eli musta ois kiva jos täällä oi 1-2 shetlanninponia, koska mun mielestä tallissa PITÄÄ ollavähintään yksi shettis. Semmonen musta söpö esteruuna. Toiseksi ois kiva että ENINTÄÄN sais hoitaa kolmea hoitsua. Kolmea siks, että MÄ ainakin haluaisin hoitaa poneja, koska mä en oiken HIRVEESTI tykkää hepoista, nii ponit oi kivempia. Poneista puheen ollen LISÄÄ PONEJA!! Ponit on pienempiä ku hepat, ja jos koko tallissa ei ois yhtäkään PONIA mä en hoitais täällä, mutta ONNEKSI ON! Sitten ois viellä semmonen, että FOORUMI ois helppokäyttöisempi /joka ei kyl varmaan tuu onnistumaan, mut jos mahdollista). En sitten tarkottanu mitenkään, et Rasa ois huono paikka, vaan tässä oli pari asiaa, mitä MUN mielestä pitäis, tai ei pitäis olla, mutta jos kuitenki mahdollista, niin tulis ees yks shettis. Mä en siis oikeesti tykkää hirveesti ees mistään 150cm hepoista, vaan semmosista noi 100-129cm poneista...
CANDY
|
|
|
Post by Nienke on Feb 8, 2015 16:27:30 GMT
Juu elikkäs, vastaan nyt tähän kuitenkin. Musta shetlanninponit on sillä tavalla vähän turhia, että kun niillä ei juuri kukaan pysty kunnolla ratsastamaan ja ne lähinnä sitten pölyttyy nurkissa. Shettisristeytyksiä voi tulla ja tulee Rasavilliin, plus sitten semmoinen ihku minishettis lastenratsuksi ja kärryponiksi. Lisää poneja ei tällä hetkellä ole tulossa, sillä poneilu tulee olemaan sitten Rasavillin sisarustallilla pääasiana. Toki tämänkin pyrin toteuttamaan, mutta en halua Rasavilliin kertarysäyksellä kauheaa kasaa uusia poneja. Parempi yksi tai kaksi kerrallaan aina välillä kuin viisi samaan aikaan ja sitten ei ollenkaan, eikös? Foorumia yritän saada käännettyä suomen kielelle, mutta siinäkin kestää aikansa. EDIT: Rasavilliin on nyt muuttanut shetupoika Pikseli, hänen lisäkseen vielä yksi "pikkuponi", yksi yksäri ja yksi vähän isompi poni olisi helmi-maalis-huhtikuun aikana saada tallille. (: Kritiikkiä vastaanotan hyvillä mielin, eli en loukkaannu vaikka tulisikin parannusehdotuksia useampaa laatua. Pistän nämä mieleen, katsotaan sitten keväämmällä josko joitakin toteutuisikin.
|
|