|
Post by Nienke on Jan 21, 2015 18:33:20 GMT
Rolling Deep Stones - hoitajana SantiRosvon hoitovihko, tänne kirjataan myös ponin tuntimerkinnät (jos on), ja kisailmoittautumiset. Hevosen sivut -- Hoitajan kaappi
|
|
santi
New Member
|
Post by santi on Feb 6, 2015 9:09:53 GMT
6.2.2015 perjantai
Kävelin kolme hevoskirjaa kainalossani tallille. Olin lainannut kirjat kirjastosta, ja yksi niistä oli "hevostyttö IITU"-niminen kirja. Avasin tallin oven ja kävelin tallitupaan. - Mä sain vihdoinki tehtyä tunnukset Rasan fokulle! huudahdin ja laskin kirjat tallituvan punaiselle sohvalle ja kaivoin kaappini avaimet taskusta. - Ei se nyt niin jännää ole, Nienke vastasi sohvan nurkalta
Sori, jatkoa tulee myöhemmin ku oon nyt koulun kanssa kirjastossa...
SANTI
|
|
santi
New Member
|
Post by santi on Feb 7, 2015 11:27:48 GMT
Moikka! Jatkoa ei tulekkaan tosta äskösestä tarinasta mutta teen uuen:)
-Surffailua Rasan netissä-
Tänään surffasin rasavillin nettisivuilla ja muuta. Huomasin että tallille on tullut uusia tyyppejä, esim Kikka ja Kazue. Tulin siinä sitten ajatelleeksi kun omalla vihkotallillani olen Candy, niin voisiko sen sitten mun nimen vaihtaa Candyksi? Huomasin myös että Felialla on uusi kuva tuolla "HEVOSET" osiossa. Chessistäkin pitäisi tehdä tarina, jospa yrittäisin keretä tänään. Rosvon sukupuu näytti aika tyhjältä mutta ainakin emä näkyi. Mistäköhan rosvo onkaan saanut nimensä?
SORI TÄMMÖNEN LYHKÄNEN TARINA TAAS MUTTA EI OO AIKAA...
Santi(tuleva Candy, jos sopii??)
// sopiihan se! (: tämmöiset virtuaalitarinat virtuaalitarinoista (mitä) on kyllä ihan oma lukunsa, mutta perustarinoitakin voi kirjoitella - muistathan sen, että nyt tunneilla kiertävällä Rosvolla ei aina voi ratsastaa tuntipäivinä. ^^
|
|
santi
New Member
|
Post by santi on Feb 8, 2015 16:23:57 GMT
-8.2.2001 Rolling Steep Stones "Rosvo"- Rosvo syntyi emänsä Priscan karsinassa myrskyisenä talviyönä Virossa. Prisca hoiti varsaa kuin muutkin tammat varsojaan, mutta tämä varsa oli erityinen, tämä tammakin oli erityinen. Niillä oli jotain, mitä ei muilla poneilla siinä tallissa ollut, mutta mitä se oli? Se selviää nyt!! 8.2.2015 Laukkasin Rosvolla Chess perässäni lumisella metsäpolulla. Rosvolla ei ollut satulaa eika suitsia, vaan riimu jossa riimunvarsi oli sidottu ohjiksi. Chess haukahteli iloisesti ja hyppi takanamme. Nienke ja hoitajat olivat tallilla tekemässä jotain "yllätystä" ja minulla oli sopivasti aikaa ratsastaa Rosvolla. Emme olleet eds puolessavälissä polkua kun jo kaukaa huomasin että polulle oli kaatunut suuri kuusi. Yritin pysäyttää Rosvon mutta se ei totellut. Lähestyimme kaatunutta kuusta, ja Rosvo vain lisäsi vauhtia. "Seis poika, rauha!" sanoin sille mutta liian myöhään. Rosvo ponnisti itsensä hyppyyn, ja ojensi kaulaansa. Ei minulla ollut edes kunnon suitsia, eikä satulaa että olisi edes voinut edes nousta kevyeen istuntaan... "EEIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!"huusin, mutta yhtäkkiä pimeni kokonaan. Luulin jo kuolleeni, mutta kuulin jonkun äänen: "Hän varmaan löi päänsä. Toinen käsi on ilmeisesti murtunut". Yhtäkkiä tajusin olevani elossa ja avasin silmäni. "Missä minä olen?? Missä Rosvo, ja Chess ovat? Kuka minut tänne toi ja mitä ihmettä on tekeillä?!?!" huusin hädissäni. "Ei hätää Candy, olet sairaalassa, Rosvo on tässä, ja Chess istuu sylissäsi" kuulin tutun naisen äänen. Se oli Nienke! "Anteeksi. Ei olisi pitänyt jättää sinua yksin" hän sanoi ja nyyhkytti. Chess haukahti sylissäni, mutta mitä Nienke puhui Rosvosta? Avasin silmäni kunnolla ja huomasin että todella olin sairaalassa. Sänkyni ympärillä oli ainakin viisi sairaanhoitajaa, jotka katsoivat minua huolestuneesti. "Mitä te mollotatte? Missä Rosvo on?" Tiuskaisin ja yritin nostaa oikeaakättäni, mutta se oli paketissa! Se oli murtunut! Nousinistumaan ja mulkaisin yhtä hoitajista tiukasti. "Poni on tässä, tarkoitan siis Rosvo" Hoitaja sanoi ja siirtyi hieman. Rosvo tepasteli luokseni ja puski päänsä syliini. "Rosvo!" huudahdin ja silitin rosvon silkkistä turpaa toisella kädelläni. "Nyt kun kerta Rosvo on saanut luvan tulla sairaalaan, NYT ON MAAILMAN PARAS SYNTYMÄPÄIVÄ! NYT ON ROSVON SYNTYMÄPÄIVÄ!" sanoin ja kaikki ne ihminset siellä sairaalahuoneessa purskahtivat nauruun, niin myös minä. Chess haukahti iloisesti ja Rosvo nosti etujalat sängylle. "Ei se haittaa, me siivotaan sitten!" yksi hoitajista sanoi ja silitti Rosvoa. Siinä oli jonkinmoinen tarina Rosvon synden kunniaksi. Mulla oli äsken viellä ainaki viis kertaa pidempi tarina, mutta onnistuin jotenkin kadottamaan sen, mutta ompaha ainaki nytten uus tarina! CANDY P.S. Nyt onnea vaan, nyt onnea vaan, paljon onnea Rosvolle toivotetaan! Nyt onnea vaan, nyt onnea vaan, paljon onnea rosvolle toivotetaan! Melkoisen vauhdikas tarina! Tykkäsin ns. aikahypystä, ja suoraan sanottuna en olisi itse muistanut Rosvon syntymäpäivää... Avarakatseisia hoitajia kyllä, mietin vain että mitenkäs Rosvo pääsi sairaalan portaat ylös? Yleensähän potilaat ei ole alakerroksessa Saat tarinasta 5v€ (:
|
|